19 Eylül 2014 Cuma

Okuyucu Yorumları - Tülay Saylık Çekal





Sevgili Gök Türk kardeşimin kitabı hakkında nihayet düşüncelerimi yazabiliyorum,
İz bırakanlar albümüme okuduğum kitaplar hakkındaki düşüncelerimi yazmaya kitabı aldığım
gün karar vermiştim oysa, ilk defa bir kitabı bu kadar uzun sürede okuyabildim çünkü hayatımın çok yoğun bir dönemine denk geldi ne yazık ki yine ilk defa bir kitabı arabada, çantamda, plajda bu kadar çok yanımda taşımışta oldum, nasip diyelim çok merakla beklediğim kitabımı yine çok merak ettim okuduğum süreçte bile
Çok akıcı bir dille yazılmış, ilk olarak söylemem gereken en belirgin etkisi bende, insanlara, insan ırkı olarak daha evrensel bir boyutta bakmanın penceresini açmış olması oldu..
Yine kitabın yazılmasında ne kadar çok kaynaktan yararlanılmış olmasından da çok etkilendim, okurken olayların yüzde 90 ının gerçek bilgilere dayandırılmış olması nedeniyle nerelerin kurgu olarak eklenmiş olduğu konusunda beni çok meraklı yaptı bu yüzden kitap çok akıcı merak uyandırıcı ve bilgilendiriciydi aynı zamanda…
Kitap harika bir hikaye ile kurgulanıp romanlaşmış ve hatta her bölümde keşke bu kitabın dizisi olsa dedim, keyif ve merakla izlediğim bazı yabancı diziler var ve AmonRa bu dizilere kuvvetli konu ve içeriğiyle müthiş rakip olurdu diye düşündüm hep, GökTürk kardeşim kitabın müthiş bir Steven Spielberg dizisi yada filmi olur Stargate bile Amonra’nın güçlü konusu yanında sönük kalır eminim, okurken hep bunu da düşündüm elimde olmadan nacizane dillendirmeden de geçemedim.
Artık yaşlı dediğimiz dünyamıza ama insan ırkımızın gelişimini düşününce daha çok genç olan dünyamıza daha farklı bir açı ile de bakabiliyorum ve kendimi faydalanmış evren hakkında bilmediğim pek çok konuda bilgilenmiş hissediyorum, bu çok emek verdiği çalışması için yazarımız Gök Türk kardeşimi kutluyor ve teşekkür ediyorum Allah yolunu açık etsin..

4 yorum:

  1. Sevgili Gök Türk kardeşim, yorumumu okurlarınla paylaştığın için teşekkür ederim, değerli çalışmanla bu alanda ufkumu genişlettiğin için de çok teşekkür ederim, daha nice başarılar dilerim. Sevgilerimle.
    Tülay Saylık Çekal

    YanıtlaSil
  2. Asıl ben çok teşekkür ederim bu güzel yorum için. Sağlıklı, huzurlu, mutlu günler dileklerimle...

    YanıtlaSil
  3. Kitab'tan haberim bugun oldu,blogtaktan dun. Bloctaki bilgiler,sunulusu vs yazilar dunya mahsulu degil. Mukemmel ustu))

    YanıtlaSil